Ce si cum mananc

Hello, dragilor! 🙂

Stiu ca a durat un pic mai mult de aceasta data pana am scris postarea, dar asteptarea a luat sfarsit.

Multi dintre voi ma intreaba ce mananc zilnic, iar pentru a va arata exact ce mananc, cat mananc si la ce ore, am avut nevoie de ceva timp pentru a nota aceste lucruri cu exactitate.
Nu uitati ca eu sunt operata si, de aceea, „imi permit” sa gust din toate cate putin, dar cu atentie.

Veti vedea ca nici nu fac exces si nici nu ma abtin de la foarte multe lucruri. Am zile in care mananc mai des si zile in care uit sa mananc si rontai cate ceva.

Voiam sa va mai spun ceva… Nu incercati sa imi copiati „regimul”. S-ar putea ca pentru unii dintre voi sa nu se potriveasca anumite alimente. Suntem construiti diferit si e musai sa intelegem ca TREBUIE sa ne alcatuim propriul stil de viata. Eu, daca mananc azi 2 patralete de ciocolata, mai mananc poimaine. Poate ca pentru altcineva, acele patratele de ciocolata nu sunt o alegere foarte buna… Eu va dau doar exemplul meu. Pentru unii poate functiona, pentru altii nu. Nu as vrea sa imi spuneti ca ati mancat ca mine si nu v-a fost ok.

Am facut aceasta postare strict pentru rezolvarea curiozitatilor si pentru ca imi este greu sa scriu ficaruia in parte exact ce mananc. Am ales varianta mai simpla. 🙂

In speranta ca v-am satisfacut curiozitatea, va las mai jos programul meu alimentar pe 2 saptamani.

Va pup si mancati cu cap 🙂

Luni :
14:00 – supa crema de dovlecel cu branza feta si crutoane (5 linguri. Consistenta este mai lichida si trece mai usor)
16:00- niste cirese
18:30- doua sarmalute miiiiiiiici in foi de vita
21:00 – 3 pene (paste) gratinate cu ciuperci

Marti:
12:00-Ciorba de legume (intr-o ora, un polonic)
17:00-peste la cuptor cu legume (3 guri)
21:00-tocanita de pui cu legume (3 guri)

Miercuri:
10:00 – o jumatate de ou ochi cu o felie de rosie
13:00 – o muscatura dintr-un pateu cu carne, o gura de iaurt de baut si una de corn cu unt.
15:30 – o gura de pizza
20:30 – o gura dintr-o coasta de porc, o gura de burger si o gura de cheesecake

Joi:
11:30 – 2 pestisori dintr-o conserva (sprot in sos de rosii) si doua bucatele de cartofi noi, prajiti
16:00 – o nectarina pana la 16:45
20:30 – 2 guri de varza calita si doua de fasole batuta
00:30 – jumatate de baton de bounty (pofta)

Vineri:
13:30 – 3 guri de parizer de pui cu mustar si un pic de paine)
16:30 – acelasi lucru ;))
19:30 – acelasi lucru :))
21:30 – sushi 3 rondele

Sambata
10:30 – restul de sushi de la pachet, 2 rondele si jumatate
14:30 – 3 chiftelute de la Ikea si o gura de prajitura (intr-o ora)
19:00 – 2 pestisori dintr-o conserva

Duminica:
9:30 – 2 guri de banana
10:30 – 2 guri de banana
12:30 – 2 guri de hot dog
14:00 – 3 linguri de ciorba de vacuta cu 2 bucatele de carne
17:00 – cateva chipsuri de cartofi
21:00 – fasole batuta si salata de vinete (cate 2 guri)
23:00 – 2 bomboane de raffaelo

Luni:
13:30 – o felie de cereale unsa cu branza tartinabila de somon, cu somon afumat pe deasupra

16:30 – a2-a felie de cereale cu aceleasi ingrediente

21:30 – tortelini cu sos gorgonzola (2 am mancat) si 2 guri de clatita cu finetti la distanta de o ora

Marti:
11:30 – 3 guri de corn cu unt
14:00 – un baton fitness simplu
16:00 – o patratica de ciocolata
17:30 – un cremwurst mic cu mustar
21:00 – cateva chipsuri de cartof copt si un pumn de seminte

Miercuri:
13:30 – o felie de somon afumat
15:00 – un ficatel de pui cu o muscatura de paine prajita
16:30 – 3 linguri de iaurt cu fructe
19:30 – 2 guri de snitel de pui
21:00 – o gura de cheesburger si 3 cartofi pai

Joi:
11:00 – jumatate de cremwurst cu o bucatica mica de branza
12:30 – un biscuite cu ovaz
15:00 – cateva cirese si un biscuite cu ovaz
17:00 – 2 polonice cu ciorba de pui cu legume intr-o ora si jumatate
20:30 – 2 bucatele de carne cu 2 cubulete de cartofi noi

Vineri:
12:30 – cateva cirese, 3 capsuni si iaurt de fructe de padure (intr-o ora)
16:00 – 3 guri de salata (salad box)
20:30 – 2 bomboane Raffaello.

10 gânduri despre „Ce si cum mananc”

  1. În afară de nutrientii din alimente mai iei suplimente? Analizele sunt ok? Te întreb pentru ca și eu i-au în calcul varianta operației. Felicitări pentru transformare☺

    Apreciază

      1. Buna! Am observat ca micul dejun , cea mai imp. masa lipseste, incepi cu mancare mai sanatoasa si seara când treb. sa mancam mai light ,,bagi,, cele mai calorice alimente ( ciocolata, bomboane, chiar dupa ora 22……) Alimentatie sanatoasa nu presupune hamburger, suc, chiar fara acid, cartof prajit.Am inteles ca stomacul e super mic acum, dar dc. e umplut tot cu mancare nerecomandata nu e cam nesanatos?

        Apreciază

  2. Buna Alina…esti o draguta :* Imi place ca mănânci de toate…bravo. Sper sa te mentii… arati super bine acum… felicitări pentru alegerea facuta. Citesc pe fața ta multumirea si încrederea in sine… nimic nu poate fi mai frumos la o femeie decât increderea in EA…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s